tisdag 29 december 2009

Alvin och gänget 2

Idag åkte jag och Leon ner till bion för att se Alvin och gänget 2 :)) Jag hade inte bokat några biljetter, trodde det var lungt... men det fanns bara tre platser kvar, å dom var på olika rader!! Å herregud.. vad skulle jag göra.. Fanns inte ens chans att säga till Leon att vi skulle byta film, eller se den en annan dag... så det var bara att betala för två platser, fast vi bara utnyttjade en :)) Ja ja.. drabbar ingen fattig ;) Det gick över förväntan att ha Leon i knät och Leon tyckte iallafall att bion var jättebra.. å det var ju huvudsaken!!





Leon har ritat Lillebror Lennox :))

3 kommentarer:

Suzanne sa...

Den filmen ska jag och Ida oxå se =)
Hon fullkomligt älskar nr 1.

Mys för Leon att hitta på nåt själv m mammsen! Viktigt för bägge! =)

Kram

♡ Kakan♡ sa...

Vi har ju också sett den nyss d fanns det också sjuuukt lite platser kvar!! Vi fick sitta längst fram!!

Kramis Kakan

Linda sa...

Suzanne: Jaha.. Leon hade inte ens sett ettan.. men det gick ju bra ändå!! Killarna mot tjejerna *hihi*

Kakan: Jaaa det var faktiskt lite otippat.. men men det gick bra!! :))

Gott nytt år mina vänner!!!