onsdag 28 maj 2008

Irriterad...

Jaa det är jag faktiskt.. Åkte ner på stan och köpte lunch och jag kan absolut inte förstå hur man kan få driva ett cafe när man är så otroligt ohövlig mot sina kunder. Denna människa är otrevlig mot sina kunder men även mot sin personal, hon ifrågasätter kunderna när de vill ha svar på någon fråga, hon är stressad ut till fingerspetsarna så att man blir nervös när man själv ska beställa, hon avbryter och lägger sig i den andra personalens samtal mm Jag kan för allt i världen inte förstå hur hon orkar, ja och personalen då?

Vi måste bojkotta stället!!

P.S Jag mår bättre idag, ingen feber.. men det blir inget pass för min del :)

*love*

15 kommentarer:

Pia Alm sa...

Men var är det då? Så ska vi bojkotta... =)
Va skönt att du är piggare!
Och hur går det med skolan?!
Kram

Linda sa...

Haha.. jag tänkte inte skriva ut stället, men dom har goda sallader! Jag trodde alla skulle förstå ändå vart det var *ler* Men inte du ;)
Jag sitter med tentan nu.. snart klar!! *hihi*
PUSS till dig...

Anonym sa...

Hihi, jag är en tös från Sundsvall (bor i Göteborg nu) och jag vet precis vilket ställe du menar!! Klockren utläggning om denna superstressade ohövliga människa. Det är så synd för dom har ju verkligen supergoda sallader och varma mackor! Kram Emelie

Pia Alm sa...

Asså! Jag är helt lost för jag går mest på Piccolo.... men nu... jag tror jag anar... Emelie hjälpte till där med de varma mackorna.. på ett hörn ligger det eller hur?!
Lycka till med allt hjärtat!

♡ Kakan♡ sa...

Meeeen, asså nu vet ju inte jag riktigt heller. ...Antar att det är ert "stammishak"??!! I sådana fall vet jag ju, och jag är själv aldrig där...

Jag har stegat som en tok idag men är bara uppe i 7803 steg så drygt 2000 kvar. Phu!

Kram Kakis

Linda sa...

Emelie: Jamen eller hur.. tragiskt eftersom de har som sagt gott fika! Kul att du skrev en rad!! :))

Pia: Hihi.. va gullig du är.. Japp på ett hörn, du fattar nog! Tack jag gör mitt bästa!! Pumpen på lördag va?!! :)

Kakan: Om jag säger så här, det är inte Wayne´s iallafall och det ligger oxå på ett hörn ;)
Vilken duktig mamma.. kämpa på!!

KRAAAAAAAAMMMMMMM.....

Unknown sa...

Jag vet precis vilket ställe du menar. Tror inte hon mår riktigt bra eller så är hon inte riktigt frisk i huvudet =) Men hon är alltid så där. Arb dag som helg. Men hon blir mkt tjenis när hon är onykter....

Anonym sa...

När du sa att det ligger på ett hörn så visste jag vilket ställe du mena :D Men hon är ju inte riktigt som alla andra den där damen, men hon verkar faktiskt ha bättre och sämre dagar! Synd att salladerna är såå mumsiga!

Anonym sa...

Hahah jag vet precis vem du menar. Jag har länge undrat om hon inte har alla hästar i hagen kanske... Så gruktansvärt ohövlig människa. Jag har bojkottat stället pga av henne faktiskt! Hoppas allt är bra med dig!Kramis!

Fia sa...

Jaaaaaa! Jag behöver absolut ingen förklaring..... Helt sjukt! Härligt att du mår bättre hjärtat! *KRAMIS*

Josefin sa...

Haha, va roligt :) Instämmer med de andra, alla som bor/bott i S-vall förstår nog på en gång. Men hon mår nog sämst själv, måste ju vara sjuukt jobbigt att stressa på det sättet.

Krya på dig, kramar!

Linda sa...

Sussie: Jasså hon blir tjenis när hon är onykter *hihi* Väldigt konstigt iallafall..

Marie: Jaa det kanske hon har, men jag har aldrig varit där nån bra dag ;) Och jag håller med om salladerna!!

Erika: Jag drar mig faktiskt oxå för att gå dit.. och nu känner jag så ännu mera! Allt är bra, mycket i skolan bara :)

Fia: Yes.. det förstod jag nog ;) Inte din favvo precis ;)

Josefin: Jaa det klart att det är jobbigast för henne, vi träffar ju henne bara en snabbis vid kassan och går runt och är så där hela tiden.. Blää..

KKKKRRRRAAAAMMMM!!!!!

♡ Kakan♡ sa...

Bara jag som ff inte vet vailket jädra ställe det är, ha ha. Får jag skylla på att jag varit Stockholmare i drygt 7 år??!!

Jag trodde ju såklart att det var Waynes jag;-)

Kramis

Anonym sa...

I know the place ;) Vi saknade dig igår :/ *puss*

Linda sa...

Kakan: Oki.. du får skylla på storstan :))

Eva: Åhh jag saknade er såklart!! Ville vara hos er och inte titta själv på dom Desperata..

Kramisar till er..