tisdag 1 juli 2008

Arbetsförmedlingen..

Jaa.. jag är ju arbetslös nu och då måste man gå till arbetsförmedlingen.. Halv tio idag var jag på basinformation och halv två träffade jag min handläggare... Inte för att jag blev mycket klokare på dessa möten.. men de gör väl bara sitt jobb!! Nu är spetten fixade och vi åker snart upp till Anna för lite grillning!! Det ska bli jätte skoj, dels att träffa henne igen och sen för att se hur hon har fått det i sitt lilla radhus :)


Leon tyckte att man skulle bada med kläderna idag :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

*S* ja det var säkert mycket roligare än att gå med mamma i uppförsbacke *S* lilla busfröet där

Evalinda sa...

Sötis, nu finns du med på min blogglista! Har du lagt in dig på manpower.se? Ett litet tips från en manpoweranställd. Stor kram

Linda sa...

Helen va?!.. *ler* Jooråsatt :)) mycket roligare!!

Evalinda: Hihi.. Bra :)) Jaha äre där jag ska vara, okej ska fixa det!!

Kraaam till er båda!!