onsdag 8 oktober 2008

Mitt i veckan...

Igår kväll blev det fika hos min Fia :)) Hon hade bakat scones och vi hade ost och marmelad på, guud så länge sen jag åt det, tok gott vare!! Åsså blev det såklart Desp ;) Inte missa det heller!!*hihi*
Idag jobbade jag till fyra och sen blev det "bara" middag, myys med Leon och nu lite bloggning! Mamma kom hit en sväng så nu är Leon och hon ute på en liten tur!

Trevlig onsdag kväll :)) Snart helg.. Yippie!!



Haha... jag posar i regnet, på Kolmården :))

3 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Snygg outfit;-) Förstår att du å Fia hade mojsigt:-D

Kram Kakan

Anonym sa...

haha hur snygg vardu inte på kortet. Men det var kul med lite semester....Kram kram Jossan

Linda sa...

Kakan: Yes.. Väldigt mysigt vare!! Som alltid med Fia tösen :))

Jossan: Haha.. den snyggaste!! ;) Det var den bästa semestern, förutom Thailand då ;)

Kraaaaam