söndag 29 mars 2009

Fullspäckad dag..

Kalas: Ett års kalas för Vilgot :)) Lina hade bakat världens godaste tårta!! *mums* Leon tyckte chokladbollarna var bäst och åt iallfall tre stycken.. :)



Pump: Hade träningsvärk sen jag körde i fredags, så det kändes idag kan man säga.. *ler* Skyller på dålig lunch idag, eller ingen alls ;) eftersom vid bröst låten så började jag instruera triceps pressar.. haha.. tills någon deltagare rättade mig ;)
Me and I party: Åkte direkt ut till Jossan efter passet för att gå på party! Köpte ett linne och ett par knicker till sommaren :)) Fruktsalladen passade mig perfekt!!
Ica Maxi: Nu har jag bestämt att vi måste skärpa till oss med småhandlingen.. gör oftast det efter träning på lilla ica, å då blir det inte billigt kan jag lova.. Storhandlade nu och gud så skönt det var, inge folk alls ;)
GOOO NATT :))

Inga kommentarer: