måndag 31 augusti 2009

Intervju...

Jaa idag har jag varit på anställningsintervju på Vretens fsk :)) där jag för närvarande jobbar alltså!! Många sökande, runt åttio, och nu har de tagit ut 4 st för intervju :) Jag gjorde iallafall mitt bästa och det kändes bra!! Nu är det upp till dom att bestämma... Håll tummarna för mig!!

Jobbade till halv fyra idag och sen hem för att äta lite middag :) för klockan fem var det föreläsning med Karin Arnevik! En intressant föreläsning om att skapa dom bästa förutsättningarna för barns lärande! Höll på till kl sju och då skyndade jag mig hem för att kunna natta lilla älsklingen :)) Imorgon jobbar jag lång dag igen, åtta till halv sju!! Ghaaa ;)

Goo kväll :))

8 kommentarer:

Lotta sa...

åh neeej vilken lång dag!men du fixar det! åh ja håller tummen för jobb;)pöss!

Stina sa...

Men, varför behöver du g på anställningsintervju på ett ställe du redan jobbar? Jag såg att Lotta skulle flytta, jag gick på endel av hennes pass i våras, guud va bra hon är! Tråkigt att hon ska flytta, vad är det hon ska läsa? Trevlig blogg!

Elin sa...

Jag håller alla tummar och tår jag har för dig gumman! :-)
Måste göra om den där tjejkvällen snart igen tycker ja! :) Kramis

vera sa...

Lycka till gumman! håller tummarna för dig ja:)kramen!!!

Anonym sa...

Grattis till jobbet älskling! *stolt över dig*

Suzanne sa...

Åh gumman, HOPPAS HOPPAS HOPPAS att det går BRA för dig med jobbet, vilken lättnad det skulle vara för er!

Det verkar som att jag kan på torsdag! Ska vi mötas på nå fik inne i stan isf? Eller hur hade du tänkt dig?

Vid 19-tiden kan inte våra barn vara med, de lägger sig ju då för att orka med nästa dag på dagis. Å det är nog bäst om de inte är med oxå, det är ju en helt annan värld jag ska kliva in i nu tillsammans med din hjälp ;-) *hihi*

KRAM

♡ Kakan♡ sa...

Jag håller såklart tummarna jag med:-) Du borde väl ha stor chans med tanke på att du redan jobbar där? Hoppas...

Kram Kakis

Linda sa...

Lotta: Jaa men den gick bra!! :)) Hoppas passen gick bra för dig med!!

Stina: Hej!! Jag har bara haft vikariat i 3 mån åt gången och nu var det frågan om en fast tjänst! För att allt ska gå rätt till så var även jag kallad!! Jaa Lotta har flyttat till storstan, ska läsa där i 15 mån.. nånting inom hud, hälsa mm.. :))

Elin: Jamen tack, det gick ju bra!!

Vera: Tack sweetie :)) Hoppas ni får en mysig helg!!

Anonym: Tack älskling!!! ;)

Suzanne: Jaa jag hade tänkt barnfritt denna gång :)) å gärna på ett fik!! Blir sju bra då?!! Vi messar varann :)) Perffa!!

Kakan: Jaa det gick vägen :)) tack för tummarna!!

Kraaaam