tisdag 8 september 2009

Ego möte..

Idag när jag kom hem så hade Lars och Leon börjat klippa gräset :) Å det behövdes för nu har det verkligen växt jättebra!! Jag rensade lite i rabatten och gick en omgång med skottkärran :) Det hela tog nästan två timmar och blev jättebra!! :) Jag somnade såklart till Bollibompa ;) men vaknade av att jag skulle iväg på egomöte! Goo fika som Milla hade fixat och surr med mina vänner... Nu blir det sängen iallafall.. lite pannknack idag! Sov sött..



Älsklingen hjälpte ju såklart till :))



Fiin va?!! :))

8 kommentarer:

Evan09 sa...

Men shit va den har växt! Super nice :) Ha en bra dag. kraam

Pia Alm sa...

Leon... den ungen står på min önskelista! *PUSS*

Linda sa...

Eva: Jaa fin va?!! Visst kommer ni på lördag va?! Så man får träffa dig lite.. *hoppas*

Pia: Haha.. Gullunge :)) Jamen du kan få låna han nån dag om du vill ;)


Kraaam på er tjejer..

Elin sa...

Men guuuu så fint det blir :-)
Vad händer i helgen då?


*kramis*

vera sa...

oj va den växt! så fint så:)duktiga Leon hihi:)

Jossan-Wellness by me! sa...

Hej Tjejen

Duktig du varit!
Åh söt pojken*LER*

Kramar från en i dag liten tröttis

Anonym sa...

Ser att det inte bara är magen som växer så det knakar :)

(Anna-på andra sidan lekhallen ;)

Linda sa...

Elin: Jaa jag håller med :)) I helgen blir det iallafall kräftskiva hos Tessan och Patrik på lördan.. sen inget mera, tror jag ;) planerat.. Ni då?!!

Vera: Jaa det är jätte skoj!!! Va perfekt att så på hösten :))

Jossan: Jaa ganska duktig var jag, Lars var lite bättre :)) Förstår att du är trött idag, skönt att det gick att vända på knytet!!

Anna: Heejee :)) Va kul att du skriver en rad!!! Jaa allt bara växer nu ;) Syns imorgon!!

Kraaam på er..