söndag 28 februari 2010

Hihi..



Leon ca 5 mån...



Lennox ca 3 ½ mån...

6 kommentarer:

Suzanne sa...

Men sötnosarna!!!
LÄNGTAR!

Puss

Elin sa...

Men åååh vad fina pojkar! :)
Vad Lennox är lik Lars! :)

Kram

Linda sa...

Suzanne: Hihi.. å vi längtar efter dig :)) snart så!!

Elin: Jaaa :)) Men hallå, jag då.. vem är lik mig då ;)

Kramisar

Åsa N sa...

Men jag döör... dina fina småpojkar :) Tänkte på första kortet, gisses Lennox ser ju likadan ut som Leon... tills jag skrollade ner *hihi* Men sötaste såklart! Å jag som tycker Leon är jättelik Lars och Lennox är mera du :)

Kram kram

Linda sa...

Åsa: Hihi.. jaa dom är bra söta!! Å visst är dom olika här, tycker jag :)) Hoppas det går bra på nyjobbet!!!

Kramis

Elin sa...

Hihi! Jag tycker båda två är lik dig gumman - såklart!
Men just på den bilden var han lik Lars, tror jag! Nu blir jag osäker, kan du inte lägga ut en bild på dig och en på Lars också, var ju så länge sen vi sågs ;) *skratt*
KRAM