måndag 12 juli 2010

Födelsedagsfika..

Idag har det varit supervarmt.. men vi var ändå hemma och fixade lite, ganska så skönt ändå :) Leon har såklart cyklat hela förmiddan och det gick ju galant, duktiga unge :)) Å sen kom mormor och hämtade upp han så åkte dom till sporthallen och badade lite :) Perfekt!! Själv bakade jag tårta och muffins meddans Lars klippte gräset :) Nu har alla mina vänner åkte hem och jag fick jättefina presenter.. TACK igen!! Gulliga ni... :))



Söta söta Mathilda!!






Hihi.. barnaskaran :))



Yeeaaa... hårdrock gillar vi ;)


4 kommentarer:

Fia sa...

Tack för igår <3

Underbara bilder!

Katharina sa...

Tack för mysigt besök!
Alltid lika roligt att möta ditt glada ansikte.

hihi supersöta kort på kidsen!!

vera sa...

men förlåt har dy fyllt år! skämmes på mig, har jobbat o jag hinner inte med, ett stort grattis i efterskott vännen! stor kram:)

Linda sa...

Fia: TACK själv!!! :))

Katharina: Å gulliga du!! Imorgon syns vi igen :)) Jaa visst var det lite roligt!! *ler* Värsta hårdrockarna ;)

Vera: Meen gumman.. ingen fara :)) Du har ju semester, då får man glömma allt :))

Kraaaam