måndag 2 augusti 2010

Spinning & Core...

Idag blev det spinning och core med Lina Lei :)) Jag fick även med mig Fia så vi trampade och tjoade ikapp!! Det spelades gamla godingar som fick oss att sjunga med och köra ännu hårdare :)) Vi var helt slut efter 30 min.. men KUL vare!!



Den här lilla farbrorn då!! ;) Jooråsatt.. han håller mamman och pappan vaken om nätterna.. närmare två timmar denna natt.. Inte bra, inte bra!! Hoppas dom där bissingarna kommer fram snart.. annars blir vi galen här :))

3 kommentarer:

Maria sa...

Hihi vad söt han är:)

vera sa...

men hur söt kan man bli då!!_)) har du också träningsvärk idag? jag har:) kramen!

Linda sa...

Maria: Hihi... visst!!! Lilla gubben våran :))

Vera: Yes.. :) Sötpropp!!! Joo tack.. jag har oxå träningsvärk!!! Myys barra :) Kanske lunch då på torsdag!!

Kraaam