onsdag 10 november 2010

10-11-10

För ett år sedan kom du till oss.. Du lilla unge som skrämde oss rejält och skakade om tillvaron för oss.. Din pappa fick klä på dig för första gången, byta blöja, hålla dig tätt intill sig i sin famn och så småning om fick du komma till mig... Första gången jag träffade dig låg du inlindad i en filt, du sov så sött och jag kände en enorm kärlek och tacksamhet till livet! Frågorna som skulle vi kunna älska dig lika mycket som storebror var ett minne blott.. Det var en självklarhet! Ett år har nu gått och du har gett oss så mycket glädje och kärlek.. Grattis älskade unge!! :)






10 kommentarer:

Fia sa...

Åhhhhh <3 nu rinner tårarna här iaf....

Gillade lillskroten tårtan då? ;)

Anonym sa...

Vad fint skrivet Linda!
Hade ju samma funderingar innan Adam föddes, men tänk så mycket kärlek man kan ge och få! :)

Kram
Anna

Anonym sa...

:)

<3



Lina

Milica sa...

världens sötaste!!! man blir så glad när man ser han =D... hoppas på att få dansa me dej imorgon då ;) Hoppas ni haft en underbar dag =D..

Många kraaamar!!

Suzanne sa...

Grattis Lennox en dag för sent!

Jag säger som Fia, nu rinner tårarna. Inte heller jag kommer att glömma den dagen då du föddes lilla vän, din mammas sms fick en att sätta téet i fel strupe och direkt fylldes kroppen av en stor oro!
Vi är alla så glada över att allt gick så bra till slut!

Stor kram från oss i Matfors =)

Linda sa...

Fia: Jaa det gjorde dom på mig oxå!! :) Å jaaa det blev en hit ;)

Anna: Tack!! Jaa man hade ju lite funderingar hur det skulle gå.. men se vad vi kan!!

Lina: *hjärta*

Mimmi: Jaa han är gudomligt söt!! ;) Å visst var jag ganska frän ;) Inte som dig såklart.. men snart så :))

Suz: Tack hälsar lillkillen!! :) Jaa det blev ju lite dramatiskt och vi är så tacksamma att allt gick bra! Sköt om dig och hälsa familjen!

Kraaaam

Milica sa...

jaaaaa man blir juh såå glad oo se han =D världens sötaste lennox =D

MEN du va ju hur DUKTIG som helst juh =)) jag ee juh inte heller nått proffs precis.. Som jag sa 1 eller 2 ggr till så ;))

Åsa sa...

Ja herregud, jag tyckte ju nyss han kom till er :) Underbart! Grattis Lennox i efterhand :)

Therese sa...

Grattis söta Lennox :)

Linda sa...

Mimmi: Jaa den sötaste.. Å du, tack!! ;)

Åsa & Terese: tack tjejer!! :))