måndag 7 juli 2008

Snart...

åker vi på semester, eller närmare bestämt imorgon!! Vi bilar till Stockholm imorgon och sover en natt där, åker till Skansen dan därpå och sen vidare ner till Norrköping och Kolmården!! Woaw va jag längtar.. ska bli så kul!! :)) Så idag har jag fixat och donat lite inför resan.. Fia var här på eftermiddan och busade med Leon och sen åkte vi och tränade pump för Lotta!! Tungt som attan var det!! Eller hur flikkor?!! ;)


Längtar tillbaka...

Undrar när vi kommer hit igen?!!

5 kommentarer:

Johanna sa...

Ser hyfsat nice ut..jag vill med på semester ju =).. Kommer ni till Tylösand i helgen??
Ha en super mysig semester
kram

Fia sa...

Toktungt ;P

Ha en myssig semester nurå!

*KRAMIS*

Linda sa...

Johanna: Jaa hur mysigt var det inte då!! *vill åka nu* :))
Tylösand?! Hmm inte den bästa på kartan, men nej... sorry!!

Fia: Imorgon blire ont ont ont ;) men vi var duktiga!! *hihi* YES.. ska bara myysa!!

*kramiar*

Anonym sa...

Åhhh...jag tänkte dö där ett tag ;-) men tur man ryckte upp sig! Mera mera!! Ha en supermysig semester nu fam. B *massa kramar*

Linda sa...

Miss E: Haha... joråsatt jag mä :) Men än så länge känns det bra. själv då?!! PUSS!!