fredag 30 juli 2010

Svårt...

Det är inte alltid så lätt å vara mamma.. man känner att man inte räcker till.. å helst nu när Lennox är sjuk.. Jag känner mig tjatig och har sämre tålamod med Leon, jag får dåligt samvete eftersom han faktiskt bara är fyra år.. ibland tar jag honom för å vara äldre för att han är så pass duktig, och jaa jag känner mig bara otillräcklig!

Jag tror min mamma hörde mina tankar idag, för hon kom upp och va med Lennox medans jag och Leon tog bussen ner på stan :) bara han och jag!! Jättemysigt tyckte båda vi två :) Leon köpte lego för sina födelsedagspengar och sedan tog vi en lunch tillsammans :)) TACK mamma för idag, det var guld värt!!




4 kommentarer:

ZuZiBuZ (Susanne) sa...

Mammor är bara bäst... så är även du... :)

♡ Kakan♡ sa...

Känner igen det du beskriver....och inte blir det lättare när man har tre små hjärtan att ta hand om;-)

Skönt att du har en snäll mamma som hjälper till:-)

Kramar Kakan

Ulrika sa...

Förstår vad du menar. Så känner jag också, fast jag bara har ett barn än så länge. Men, man är väl fortfarande inte riktigt van, han är bara drygt 2 månader och det känns som det är något nytt att hantera hela tiden. :P

Linda sa...

Susanne: Jaa dom är väl de :)) så även jag!! Tack!!!

Kakan: Nää känns väldigt frustrerande ibland :) Man vill ju så mycket! Å jaa.. min mamma är den bästa!!

Ulrika: Mmm... det är en stor omställning å få barn.. men helt fantastisk oxå!! Men från ett till två, är det stor skillnad! Du får väl oxå snart uppleva det :)) Grattis till bebben!!

Kraaam