tisdag 22 november 2011

Birsta City..

Idag åkte jag, pojkarna och mormor ut till Birsta för lite middag och shopping!! Där träffade vi familjen Selander :)) vilket var väldigt trevligt!! Ungarna härjade och vi surrade som vanligt!! :))


Jag har äntligen tagit mig i kragen och köpt mig en ny jacka!! Om ni har sett på reklamen så har Stadium ett erbjudande, lämna in din gamla vinterjacka och få 300:- när du köper en ny! Min kostade 999:- men så hittade jag en jacka som jag aldrig använder och vips så var priset genast nere på 699:- Vilket kap!! :)) Jag är supernöjd!!


5 kommentarer:

Suzanne sa...

Se där, titta så snygg jackan var, och du såklart i den!! =)
Tack för igår, suprisedate är helt klart bättre än ingen date alls =)

KRAM

Linda sa...

Suz: Tack!!! Jag gillar den :)) Å jättemysigt å ses, barnen var helt slut igår kväll!! Hihi.. Jag berättade för Lars om fikat, han längtar ;)

Puss

Elin sa...

Snygg jacka, gissa vem som har en likadan, rosa is the shit ;) KRAM

Petra sa...

Underbara kort! :-)

Linda sa...

Elin: Haha.. Jaaa!!! We love pink!!! :))

Petra: Visst är det underbart med foton!! Man blir så glad :))

Kraaam