söndag 26 februari 2012

The wedding...

Dagen började klockan åtta på Purple där tjejerna fixade vårt hår :) Jag fick en "slarvig" fläta runt hela håret som fästes med lockar! Jättefint och annorlunda! Åkte upp till Södra där smink tjejerna väntade, även det blev bra med en traditionell brudsminkning i brunt! Visning klockan 12 och 15 där jag gick i fem olika klänningar, å jag kände mig som en riktig brud!! :))


När jag kom hem stod det en burk med godis och en lapp som löd: Det här är du värd efter en lång dag på catwalken!! Hihi..Taaaack älskling!!:))

3 kommentarer:

Suzanne sa...

Alltså jag veeeet att det inte är på riktigt men ändå blir jag tårögd!! Vad VACKER du var som brud vännen!! Hoppas dagen varit rolig och jag hoppas innerligt att detta bara var uppvärmningen inför ett riktigt bröllop så småningom =)

Kram

Jossan-Wellness by me! sa...

VACKER!!!

Linda sa...

Taaack tjejer!!! :)) Det är ju nåt speciellt med bröllopsklänningar!! ;)

Kram kram