söndag 5 augusti 2012

Ledin..

Igår hade Lina fixat så fint hemma!! Jag blev först bjuden på fördrink!! :)) Sen serverades det tacopaj med sallad och öl :)) Avslutningsvis lite mera öl och choklad!! TACK Lina, du är bäst!!


Suzanne kom oxå och vi fortsatte våran lilla fest!! :)) Både med Ledin och Jax ;)


Å så kom han, Ledin!! Levererade som vanligt!! Vi sjöng oss hesa och dansade hela natten lång!!


Tre barns morsan som inte hade partajat på två år ;) var på topp!! Tack mina vänner för en superkväll!!



2 kommentarer:

Suzanne sa...

Wiiiie så roligt vi hade!!!
Citerar Er; Det var griiimt =)

Kram

Ps
Jag somnade nyss mitt i en omgång rumble, jag är sluuut idag ;-)).
Ds

Linda sa...

Jaaa!!! Verkligen :)) Själv är jag väldigt törstig av nån anledning!! ;)

Cider, cider, cider ;)

PÖSS!!