måndag 10 mars 2008

Men vad hände...

med min älskade dodispropp inatt?! Han vaknade och var jätte ledsen så till slut tog jag över han till mig.. blev lite bättre men så började han grina igen... så där höll vi på ca 1 ½ timme.. å det har aldrig hänt förut... Hmmm... Mamma blir så ledsen när Leon blir sådär, tårarna bara rann nerför kinderna på honom.. Fy va jobbigt!

Själv har jag varit i skolan hela dan, kom hem SJU ikväll och fick bara träffa älsklingen en liten stund innan det var läggdax... Nu har jag ätit och ska bara softa lite framför tv´n... Hoppas på flikkorna att det blir fika imorgon, om det nu inte blir nå spa för oss...

Kraaaam... :)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men stackars lillgubben, guud snart åker ni ju!!! gud som ni ska sola o bada då:=)*kraam*

Anonym sa...

Ja älsklingen min :) Men inatt gick det bättre!! *pust*

Tjoho!!! Nu är det dax.. för sol och bad!! Lovely!! *puss* Linda