lördag 5 april 2008

Glad...

Imorse hade jag pump för hela 40 deltagare.. Woaw säger jag bara!! Skitkul... Dock var det såå tungt för lilla mig, man ska inte vara borta för länge det märker man ju nu.. När vi körde utfall höll jag på att storkna å då körde jag utan vikt! Å sen axlarna... Ghhaaa jag trodde dom skulle spricka mitt i tu.. *ler* Pricken över i:et kom då en av deltagarna säger: Va glad jag är att du är tillbaka, du är så härlig!! Åhh vad säger man TACK *strålar*

P.S Man blir glad av komplimanger, säg minst en du oxå idag till någon!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Men imorrn kommer jag o pumpar med dig ja;) kramisar!

Anonym sa...

Å jag med ska komma :-D *saknat* /kramen

Linda sa...

Åhh va skoj tjejer!! Längtar efter er :)) OM jag nu kan stå imorgon ;) Kramisar....

Anonym sa...

Du är den bästa!! Saknar jag nåt med träning så e det ju dig O Stepen!!! *kramis*

Anonym sa...

Du är den bästa!! Saknar jag nåt med träning så e det ju dig O Stepen!!! *kramis*

Linda sa...

Åsa: Jamen kom tillbaka då!!! Snarast!! :))