torsdag 24 april 2008

Torsdag...

Imorse hade min dodis feber igen.... jag blir tooookig!! När ska han bli frisk undrar jag.. 38.0 iallfall... Jag åkte på skolan, skrev det sista på uppsatsen sen skickade jag in den för godkännande.. Ghaaa... :)) In till ego å körde lunchpasset, duschade till mig och sen träffade jag Anna och Felicia för lite lunch och paket köp till Vilgot! Hem och pussade på den där lilla, 37,1 var febern nu så det kändes helt ok... Gick en sväng till lilla ica och sen hem igen, stannade ute med barnen och lekt en sväng bara å Leon var hur glad som helst... Åt middag, svirade om och åkte ner till Lina och Vilgot... Myste till med fruktsallad och kanelkaffe.. MEN då var Leon inte glad å när vi kom hem igen hade han 39.2.... Stackars lillgubben.... Nu sover han gott i sängen å jag hoppas att han mår lite bättre imorgon iallafall.... :))


Felicia var tokkig idag... *ler*


2 kommentarer:

Fia sa...

Hoppas det går bra för skolfröken idag nurå! ;D

Linda sa...

Åhhh att du tänker på mig då :)) *glad* Det går utomordentligt bra!!! Jag älskar det här!! :))