onsdag 17 september 2008

Hihi..

Jag visste att ni skulle bli lite nyfikna när jag skrev sådär ;) Joo jag har fått ett vikariat till den sista december, på en förskola nära mig :)) jag ska jobba 100 % på en småbarnsavdelning!! Jag som älskar dom där söta ;) Det känns iallfall jättebra då jag kommer att veta var jag ska vara varje dag och ha en inkomst som löper på :) Det roliga med detta var att jag har aldrig ens varit där utan föreståndaren ringde mig och erbjöd mig tjänsten, men hur ofta blir det så då?!! *ler*

Whish me luck :))

9 kommentarer:

Anonym sa...

Du är ju en sån duktig tjej ju och det ryktet sprider sig mellan föreståndarna ;-) Lycka till i morgon med småttingarna!!! *kraaaaam*

Anonym sa...

Jättegrattis Linda *L*

Helen

♡ Kakan♡ sa...

GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!! Kommer passa dig utmärkt:-) Det är ju bara för att de vet hur jädra bra du är;-)

Kramis Kakan som blir pepparkaka i novermber, tihi

Anonym sa...

åhh va roligt;) lycka till nu vännen!!!!

Anonym sa...

Grattis till jobbet!!! Får bjuda på lite pics hur det är på jobbet också. Jobbade själv 8 år på små barnavdelning . Man får se massa skoj varje dag.

kram
Vanessa

Anonym sa...

Men vad roligt! GRATTIS!! Inte varje dag nån ringer in en sådär.. Men jag kan tänka mig att du är super med de små så det är nog därför.

kramar

Linda sa...

Erica: Tack å det gick jätte bra idag, bra kollegor oxå, viktigt!! :))

Helen: Tack tack, så skönt känns det :))

Kakan: Yes yes yes :)) Å jag har nog läst din lilla råtta ;) Jag vill mä...

Veronika: Äntligen ;)

Vanni: Jaså du har oxå jobbat med dom där små.. Mycket roligt blire :))

Marie: Nä faktikst inte, så det känns ju ännu bättre :))

Massor av kramar till er!!

Anonym sa...

Kul! Det blir toppen för dig! Och alla barnen!! Lycka till och håller en tumme för en fortsat tjänst såklart.... *kram*

Linda sa...

Åsa: Jaa det här kommer att bli toppen, jag känner det :)) Krya på dig vännen!! Kramis