onsdag 22 oktober 2008

Ons...

Igår kväll blev det fika med Evan.. De andra tjejerna hade inte tid för oss ;) Men det var lika mysigt de, Evas mage växer för var dag och snart kommer den där lilla söta till oss!! *hihi* Idag är det jobb som vanligt och jag trivs väldigt bra!! Känns bra att ha den känslan i kroppen när man går på morgonen, för jag vet så många som vantrivs på jobbet å det kan inte vara kul... Jag slutar halv fyra och då ska jag hämta hjärtat, hem å laga mat och sen tillbaka för mitt första föräldrarmöte, spännande!!

Ta vara på varann... livet går inte i repris.. :))

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är det skönt att ha ett jobb som man trivs med...

Det är många vuxenpoäng i föräldramöten...

Linda sa...

Helene: Jaa det är så skönt, jag är nog ganska lyckligt lottad!! :))
Japps, å snart är det dax för Leon´s oxå, DET ska bli spännande!! :)) Kraaaam