söndag 12 oktober 2008

Söndag..

På förmiddan gick jag och Leon till lekparken en bit bort, solen lyste och det var en jättefin höst dag! Vid två tiden var det Barista som väntade, en fika tillsammans med Maiia, som var hemma från Ume och Jenny som vi firade idag!! Det var längesen vi träffades för guud va mycket skvaller vi hade att dela med oss :))


Ikväll blir det ingen pump för mig, tråkigt nog.. Men jag har jätteont i min handled.. går inte att böja framåt eller bakåt för då gör det ont.. Tror kanske jag har lyft för mycket i mitt jobb?!! Det blir ju några gånger om dagen som barnen ska upp på skötbordet, försöker använda stegen, men ni vet ju hur fort det går att "slänga" upp dom istället ;) Ja ja.. jag vilar mig frisk hoppas jag!!


En av mina tröjor som Kina & Lotta shoppade i Turkiet, Me like!!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Vilken fin tröja!!=)

Ha en toppen dag och ta hand om familjen din.
KRAMIS

Linda sa...

Tack!! Man kanske inte såg så mycket av den, men jag gillar den skarpt!!

Det ska jag göra, du med ;)

Kraaam