onsdag 18 februari 2009

Borta?!!

Eftersom jag inte har varit utanför huset på snart 3 dar så började jag känna mig lite smått rastlös :)) Så jag bestämde mig för att åka på Ica och hämta ut mina kläder från Hennes... När jag står där och ska hämta ut paketet så får man ju självklart visa körkortet, sagt och gjort... Sen går jag och Leon till bilen igen och åker upp på Ica sidsjön, jaa jag vet men vi skulle ha en speciell sak där.. :)) När jag ska betala så är körkortet borta!! Ghaaa... vart tog det vägen egentligen?!! Ringde både kvantum och sidsjön men inget upphittat.... Åhh nej va tråkigt va...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Åh så typiskt!! Som tur är brukar ett körkort oftast komma tillbaka. Det är liksom lätt att spåra :P Pröva ring hittegods!

Vad är det jag hör!? Är det prat om fjällen? :D

Helen sa...

Men Linda... Äre inte mobiltelefonen så är det körkortet!?!? *fniss* Jag lovar att det ligger under bilsätet eller nåt... :) Hoppas du hittar det iaf :) *puss*

♡ Kakan♡ sa...

Fasen va jobbigt! Sedan jag blev mamma är jag helstrulig jag med. Man har liksom så mycket att hålla reda på. Flera gånger har grannarna ringt på dörren och talat om att mina dörrnycklar sitter på utsidan av dörren...ha ah ooooops:-)

Du ska se att det säkert kommer tillrätta. Hoppas det iaf!!

Kram & trevlig helg!

Linda sa...

Mathilda: Jaa jag vet.. hoppas den kommer tillbaka!! Jaa fjällen blire eller hur?!! Måste bara styra upp en helg som passar!! :))

Helen: Hihi.. jaa jag vet ;) Är liite strulig bara.. än är det inte tillbaka, men jag hoppas...

Kakan: Jaa uscha... Jamen så hade jag Leon som sprang omkring så jag hade liksom fullt upp, du vet hur det är.. ( skyller på han ) ;)

Stor bamse kraaam till er!