fredag 6 februari 2009

Tors & Fre..

Igår kväll var jag så trött så jag orkade bara inte blogga... :) Men jag slutade tidigt och hämtade Leon för att åka till Alnöbadet en sväng :)) På hemvägen hämtade vi upp Fia och åkte hem och lagade jätte god mat.. Sen var det dax för flikkorna att komma och fika!! Det blev fruktsallad med tillbehör :)) Söta Axel var ju såklart oxå med!! :))



Leon är lik sin mamma, fryser väldigt lätt ;)


Idag slutade jag halv sex så Helen hämtade Leon på dagis.. å han blev jätte glad när hon kom!! Tack igen.. :)) Sen gjorde vi våfflor och myste framför tv´n.. Typisk fredag kan man säga *hihi*



Visst har han blivit stor, killen min :))



Fick vara vaken lite längre och tittade på let´s dance med mamma :)

TREVLIG HELG MINA VÄNNER!!

5 kommentarer:

Jossan sa...

Ser så mysigt ut..börjar ju längta efter en liten ja med=D

Ha en underbar helg.
KRAMAR

Linda sa...

Jossan: Jaa det är helt fantastiskt, man kan inte föreställa sig den kärlek man både får och ger.. :)) Trevlig helg!! *kramis*

Anonym sa...

Tack snälla för inbjudan till biokväll med er! Åååh om jag hade vetat tidigare - jag har ju bokat med min lil'sis' Sandra ikväll... Tror det blir schlagerkväll här hemma hos mig.

En annan gång! :)
Kramar E.

Anonym sa...

Ååååh vad mysigt, jag fick mysa med en lite större älskling framför Let´s dance. ;-) Vad blir det för film ikväll då? Kramis

Linda sa...

Elaine: Jamen såklart!! Vi får ta en annan gång då :)) Ingen fara!!

Elin: Hihi.. jaa det går ju lika bra det :)) Det blev Benjamin Buttons.. :) Hoppas den är bra,
2, 45 min så måste den ju vara bra annars somnar jag *hihi*

Kraaaaam till er!! <3