torsdag 3 juni 2010

Galen!!

Jag blir toookig!!!! Lennox har kommit in i nån period där det inte går å sätta ifrån sig honom.. Som idag när vi kom hem från affären, jag skulle bara plocka upp en kasse.. tar sådär 2 min kanske.. tror ni det gick?!! Han bara tokskrek... Skulle göra iordning lunchen till honom, satt honom i stolen, och värma burken kanske tar max 2 min det oxå... bara skrek!!!! Ghhaaa.. jag blir galen!!! Å behöver jag ens nämna när man ska gå på toaletten?! Näää...



Skiiiiit unge ;)

7 kommentarer:

Évan09 sa...

hihi jag kan ställa upp å bära en sväng för å inte tala om gudfadern :) Jag saknar dina små boys massor! Men det kanske bara är mamma som gäller för lennox del..? Måste träffas snart va ju såå länge sen. *kramar*

Caroline sa...

Men huga då! MC är precis likadan just nu... Grinig och kinkig 24-7! Jag gissar på gaddar..... Har Lennox fått några än?
Kramis!

Anonym sa...

ååå känner igen känslan, Edwin var likadan under en period, frustrerande!!!! men tur det går över;)Kram från Tezzan

Linda sa...

Eva: Jaaa kom ni bara ;) Jag tycker verkligen vi ska ses snarast!!! *ler*

Caronline: Jasså?!! Å va bra ;) Jaa det kanske är tänderna, Lennox har ju fortfarande vattkoppor oxå, men dom börjar torka ut nu.. så jag tror hellre på tänder, å nej inga än så länge :)

Tezzan: Jaa man kan ju bli smått irriterad ;) Men som sagt, det är väl en period det här oxå, hoppas den går över snabbt :))

Kramizar

Jossan-Wellness by me! sa...

Lill börjar bli rätt mammig men än är de inte så att jag inte kan göra annat för en stund.. just nu iallafall.. de ändras ju rätt fort för de små, plöstligt har de nya sätt och nya rutiner, hihi.
Ha en skön kväll.
Kramar

Suz sa...

Sötproppen då!!
Jag tar honom gärna en dag/kväll så får ni träna på att vara ifrån varandra. Lovar att det skulle gå bra, vi skulle ha så mysigt han o jag ;-)
TANT VILL LÅNA!! =)

Kram

Linda sa...

Jossan: Jaa jag har oxå märkt det på Lennox.. lite mammig :)) Jag hoppas att den här fasen inte varar så länge iallafall ;) idag har det varit bättre än igår, å det är ju positivt :))

Suz: Haha.. jaa du får så gärna låna, det går bra!!! Men inte kan du kalla dig tant heller, vad är jag då?!! ;) Toka!!

Kraaam