tisdag 9 augusti 2011

På G..

Igår började jag morgonen med en prommis runt sjön och även en sväng upp i backen! På kvällen åkte jag ner på Ego och körde armar och bröst! Det blev tre övningar för biceps, tre för triceps och en för bröst :) Idag har jag tokont ;)


Idag körde jag och Erica rygg och mage + 20 min på smygarn! Men idag tog jag det lite lugnare än vad jag gjorde när vi körde axlar.. för då kunde jag knappt ta på mig tröjan, hade sån träningsvärk!! Jag började tänka efter hur längesen det var jag körde riktig styrka.. och det är ju faktiskt nästan 9 månader sen.. hallå!!! Nåt strö pass har jag väl kört, men det räknas inte ;) Nu är jag på G iallafall!! Let´s do this!!!

5 kommentarer:

Miss E sa...

PEPP PEPP!! ;-D *duktig mama*

Kramar <3

Lisa sa...

YES!! igår körde jag och P rygg en liiite axel, håller typ på att dö av smärta idag...LETS DO THIS! :-D

Linda sa...

Miss E: Jaa.. 2 mån kvar!! Järnet!!! ;)

Flisan: Kuuul!! Visst äre skönt?! Känns verkligen som man har gjort nåt rätt :)) Nu köööör vi!!

Syns ikväll ladies ;)

Suz sa...

DUKTIG är vad du är!!
2 mån kvar till vad? *nyfiken*

Jag vill att det ska synas resultat meddetsamma på mig, och när det såklart inte gör det så blir jag lite deppig...

Linda sa...

Suz: Nää vi bara dummar oss.. 2 mån till Sm i bodyfitness ;)

Det är alltid så att man vill se resultat snabbt.. å det funkar ju tyvärr inte så! Håll i bara.. resultatet kommer, jag lovar!! :))

Kraaam