söndag 15 juni 2008

Lea´s dag...

Eftersom Leon och jag kom hem vid halv nio igår, så sov Leon ända till kvart över nio imorse :) Jag la mig klockan elva så det blev många timmar för mig :)) Softade inne på förmiddan eftersom vädret inte var det bästa.. Sen åkte vi ner till Lea på kalas!! Goo fika innan pumpen, Perfekt ;)


Pumpen, jaa vad ska man säga om det Eva?!! ;) Gick väl sådär... *hihi* Körde mitt eget race ja.. Nästa gång, då ska det sitta!! :)) Kroppen tog stryk iallafall.. jag kan knappt lyfta armarna.. Ghaa.. bävar för imorgon!!
*SMÄCK*

2 kommentarer:

Anonym sa...

De gick ju hur bra som helst jue ;) Lite finslip så kommer de där sitta perfekt nästa gång! Åh på onsdag är de min tur, kändes iaf skönt att köra igenom de en gång med dig innan.
Pussen!

Linda sa...

Evan: Haha.. jaa du är ju gullig du :) Yes, snart din tur och det blir ju en lätt match för dig!!
Stooor kraaaam...