söndag 29 juni 2008

Resume..

Av gårdagen kommer här!! :)) Vi hade en otroligt rolig dag igår, tack alla mina söta vänner för den dagen, det ska vi absolut göra om snart igen ;) Filmen var verkligen tok bra, å då ska ni veta att jag inte ens följer den serien på tv.. så det blev pluspoäng! På Oscar var det jätte mycket folk, sådär så man inte kommer fram ens.. Men vid två kastade jag in handduken och tog en taxi hem! Lovely day :))


Världens godaste lunch på 1891 :)

Sex and the city stylade ;)

Pizza och lekdags..

Hottie ;)

The girls :))

7 kommentarer:

Anonym sa...

Nica girlisar!!! Visst borde man ha en SATC-dag varje lördag?! Tycker nog det borde bli inlagt i almenackan nästan som röd dag ;) Det ser ju toppen ut! kram på dig!

Jossan sa...

Vad snygga ni var, allihopa!!!=D
Ja vill oxå se den filmen jue..fast jag inte heller brukar följa serien på tv=)

Kramar

Linda sa...

Åsa: Jaaa eller hur, vi surrade oxå om det, en lördag i månaden till oss ;) Det var tok roligt!!

Jossan: Tack.. det var jätte skoj att klä upp sig så där, inte varje dag man gör det!! Jaa du måste se filmen, gråt och skratt om vartannat :)

Sommar kraaaam...

Anonym sa...

Ni verkar verligen haft en härlig dag! Jag ska se filmen på torsdag å det känns bra att höra att du tyckte att den var bra. Det kommer nog jag oxå att göra :)
kram

Anonym sa...

ni verkar alltid ha massa för er och skit kul!!!

Linda sa...

Marie: Jaa å jag tror nog du kommer älska den :))
P.S Duktig du var med biskvin ;)

Vanni: Jaa eller hur!! ´Det är underbart med vänner!!

Kraaaaam

Jossan sa...

Såg filmen i går, en mysig film som man blev både rörd och glad av=)