lördag 30 maj 2009

Gooomorgon!!

Igår somnade jag på soffan innan klockan tio iallafall.. Jag trodde inte att jag var så trött.. men det var jag nog.. Tror att det kommer från veckan då vi varit kort om folk och med full småbarns grupp så blir man lätt lite slut :) Sitta och äta själv med sex små 2 åringar blir inte alltid den lugnaste måltiden ;) Har även fått tillbaka min överansträgning i handleden.. Blir lätt så när man blir lite stressad och lyfter upp barnen på skötbordet istället för att låta dom klättra själva..

MEN... nu är det lördag och solen strålar!!! Gud så lovely!!

Trevlig lördag på er... :))

2 kommentarer:

Jossan sa...

De är magiskt väder i dag, underbart!
Skönt att de verkar som knoppen är mera överens med dig nu=)
Ha en underbar dag och hitta på nå mys i vädret=)

Kramis

Linda sa...

Jossan: Jaa det har verkligen varit sommar och sol :)) Vi var ute typ hela dan och det var underbart!! Ha en fortsatt trevlig helg!!

Kraaaam