fredag 8 maj 2009

Timrå..

Eftersom jag kom hem sent både ons och tors så fick jag bara träffa Leon en halvtimme innan det var sängdags... Å då får man ju lite dåligt samvete.. Så igår åkte vi till Timrå och badade!! Leon hade längtat hela dagen och det blev ju en hit såklart :)) Jag älskar att göra saker med/för Leon när man ser hur mycket han uppskattar det, en härlig känsla!! När vi var på väg hem igår sa han: Jag älskar dig mamma och så fick jag en puss på munnen :)) Älskade unge!! Kan såklart inte beskriva i ord hur den känslan känns... det är något man måste uppleva!! Hoppas alla får det nån gång.. :)

NU: Dags för hotell frulle med flikkorna!!!

2 kommentarer:

Jossan sa...

Vad mysigt!!!

Ha en toppen söndag.
Kramar

Linda sa...

Jossan: Jaaa väldans :)) Men blir så glad i hjärtat!!

Sköt om dig!! *kramis*