fredag 22 maj 2009

Längesen...

Innan jag bloggade så skrev jag "dagbok" på min hemside adress.. http://www.lindaberg.se/ Jag satt idag och kollade igenom alla inlägg och det går ju tillbaka kanske tre år... fatta vad roligt och ha kvar!! Då kretsade mitt liv runt olika tävlingar, sen kom Leon som en stormvind och vände upp och ner på allt :)) Väldigt faschinerande hur allt kan ändras :))




Hittade en bild på Anna, mig och Leon när vi är på kräftskiva hos Kina :)) Leon bara 3 veckor gammal... såå söt!!

4 kommentarer:

Fia sa...

Jaa snacka om hur FOKUS kan förändras :D

Kul me gamla bilder gumman! <3

Linda sa...

Fia: Jaa man prioriterar annat här i världen... dock ska man inte fastna i "bara" mamma träsket, det är inte heller bra.. men det vet vi ju redan!!

PUSS!!

Charlotte sa...

Ja barn forandrar verkligen allt men man far inte glomma bort sig sjalv bara :)
hoppas ni har en harlig helg.
Kram
C

Linda sa...

Charlott: Jaa och det är ju det mest dyrbaraste man har :)) men man vill ju inte bara vara mamma.. man har fortfarande en egen identitet.. ja du förstår säkert :))

Kraaaam