tisdag 21 december 2010

3 kidz...

Igår var Manfred hos oss hela dan :)) å det gick ju så bra!!! Föräldrarna jobbade och på vårat dagis går det magsjuka.. så dom ville inte gärna lämna barnen där, så här innan jul.. Å de klart att vi ställde upp!! Vi var ute på förmiddan och sen blev det blodpudding till lunch :)) Alla 3 kidz åt jättebra!! När Lennox sov lunch så spelade killarna Lego Batman på datorn.. Lite mellis och sen var det lek på Leons rum och så klämde dom in en liiiten ritstund oxå :)) Dagen avslutades med att dom körde cross genom hela huset, så Manfred (och Leon såklart) var helt blöt i håret när Kalle kom och hämtade ;)



Pojkarna var ute lite längre än mig och Lennox.. här knäpper jag genom fönstret på baksidan!! :))



Koncentrerade :)) Leon lite mera på tv´n ;)

Idag var jag och Lennox på Birsta för lite julshopping!! Det var inte alls så där mycket folk som man kan tro.. blir väl imorgon och på torsdag ;) Nu är jag snart klar iallafall :))



Åkte ner till Elin på kvällskvisten för lite glöggmys och julgodisbak :)) Guess what?!!



Självklart blev det Rocky Road!!! :)) Enkelt och super duper gott!!! Mmmmm... ;)

2 kommentarer:

Åsa sa...

Tänk att jag tror jag är den enda som INTE är överförtjust i RR :) Men jag har mina julgodislaster på annats sliskigt så nyttig kallar jag mig aldrig ;P

Hoppas ni får en riktigt God Jul Familjen B!

Linda sa...

Åsa: Va?! Äre sant... Du är ju crazy ;) Dom är ju bäst!! Good Jul till er oxå..