måndag 6 december 2010

Memories...

Thailand, mars -08



Flygresan... kom ihåg att jag tittade på klockan efter två timmar och konstaterade att det var endast åtta kvar!! Ghhaaa... MEN det gick och jag ångrar inte en sekund att vi åkte.. Vi hade även bara bokat flyg ner så när vi kom till Bangkok så var det till å leta boende, med en 1,8 åring ;) Allt går!!!



Sötproppen... är han inte lite lik Lennox här?!!

Thailand, mars -10



Jaa då hade vi en till gooding med oss till paradiset!!! :)) Lennox endast 4 ½ månad.. Men den här gången garderade vi oss med att hyra ett hus!! :))



Älskade Leon undrade för någon dag sedan, om vi inte skulle boka nån resa till Thailand snart!! Å jooo det vill vi jue ;) Tur att man har många fina kort så man kan drömma sig bort ett tag!! Så får vi väl se när vi kommer iväg.. kanske mars -12 då?!! ;)

5 kommentarer:

Milica sa...

haha söt propp han gillade thailand =)... men vem gjorde inte det ;))

Suz sa...

Men verkligen! Jag trodde faktiskt att det var Lennox på det översta kortet, var säker på att du skrivit fel när det stod Mars 2010 och jag såg att han stod upp på stolen!

En utlandsresa skulle verklgen vara sitta finfint!

Kram

Linda sa...

Mimmi: Visst var det underbart!! Kollade igenom alla bilder igår.. å då längtar man tillbaka!!

Suz: Jaa lite lika tycker jag nog att dom är!! En resa, Jaaaa tack! Kanske tomten kan komma med en :))

Kraaam

Åsa N sa...

Thailand, ja, tack gärna!! :) Ni får boka redan idag! Nu är det lite sent påkommet men jag skulle ju velat åkt nånstans i februari, helst då Thailand. Kanske nästa år? Gör som dig, drömmer lite och längtar tillbaka!

Linda sa...

Åsa: Jaa vi får nog drömma oss bort ett tag till ;) Kraam gumman!!