söndag 25 september 2011

Röjar tagen..

I vårat hus har vi två gästrum på nedre plan, som just nu används som förråd! I det ena rummet kunde man inte ens få upp dörren, så mycket grejjor hade vi praktiskt taget slängt in!! Det är sant!! Det är så lätt att bara stänga dörren, borta!! :)) NU fick det vara nog.. Jag röjde, städade, slängde och gav bort så mycket saker och kläder!! Nu ser man faktiskt att det står en säng där ;) Kändes oerhört bra kan jag stolt säga!! Min kille har oxå varit en klippa.. han har spacklat och målat grunden, slipat och målat fönster, oljat alla utemöbler och klippt gräset!! Mycket bra!!


Vi byggde en tågräls och tog fram de batteridrivna tågen!! WOAW va spännande!! ;)

2 kommentarer:

Miss E sa...

VA?! Finns det rum nu på nedervåningen? ;-D Okej jag kommer å kollar! **Hihi**
Duktiga :-)

*kramar*

Linda sa...

Miss E: Haha.. Jooråsatt ;) Som Leon sa: Mamma jag har aldrig varit här nere.. Nää.. Det är för att du inte har kommit in genom dörren :)) En ny värld öppnades ;)

Puss