torsdag 29 september 2011

Shopping..

Efter jobbet åkte jag och Leon ner på stan en sväng! Det var 30% på alla Cubus kläder, så jag shoppade två "jobb" tröjor till mig!! :)) Perfekt!! Vi sprang även in på Stadium och tur var väl de :) Där hade dom fått in overallen som jag ville ha till Leon, den hade tagit slut på en gång efter annonsen, och dom trodde inte att dom skulle få in några fler! Men det var fel!! Å ingen var nöjdare än jag :)) å vilket pris 399:- som hittat!! :))


Imorgon, efter jobbet åker vi till Västerås för att se årets Sm tävlingar!! Ska bli så skoj och skönt att bara få vara vi, sova på hotell, äta god mat och tanka lite energi!! :)) Samtidigt som jag verkligen kommer att sakna pojkarna! Jag kommer inte å få träffa dom på tre hela dagar.. uscha!! Men längta är bra va?!! ;) Jag vet att dom kommer å ha det super, med både mormor och farmor!!


3 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Längta är jättebra!!

Snart är det vår tur att längta efter våra små:-)

Blir det nåt mer cf till veckan??

Kram kram

Jossan sa...

Hoppas ni får det super på SM....Men undrar när vi ska få vara med Leon...Melker längtar efter Leon som kan Star Wars spelet som kan hjälpa han... Han får mer än gärna komma till mig då vi flyttat... nu ska jag och Linda gå ut och ha en tok rolig kväll...;) Ha så trevligt så hörs vi nåt .. Kram Jossan

Linda sa...

Kakan: Jaa det var helt underbart å få träffa pojkarna idag!! Jag tror dom kände detsamma :)) CT - kanske på torsdag?!

Jossan: Heeej sweetie!! Vi hade en super helg!! :)) Å visst ska vi ses, snarast!! Hoppas ni hade skoj.. Vi plingas!!

PUSS