söndag 16 maj 2010

16 maj..

Leon har varit pigg hela dagen, inte klagat på nån klåda men har haft feber hela dagen.. Vi har tittat på film, lekt på rummet och bara vilat oss efter natten som var ;) Nu har alla koppor gått sönder så jag hoppas att det inte kommer å klia lika mycket inatt?!! *håller tummarna* Alla rutiner blir helt fel när någon är sjuk.. jag har ätit skit dåligt dessa dagar, hoppat över lunchen och ätit gotta istället.. Och ingen träning har det blivit heller, så imorgon är det nya tag!! :))



Lennox nyvaken... - öhhh vad hamnade jag på?!! :))

7 kommentarer:

Miss E sa...

Lillplutten!! Ja *hoppas hoppas* att det värsta är över nu <3 Många kramar!!

Anonym sa...

Men hur gullig var han inte där då *L*, ja hoppas ni får sova bättre inatt krama på barnen från mig

Kram

Helen

Elin sa...

PUSS på heeela familjen! Och en extra stor till sjuklingen! :)


ps.Nu har jag äntligen uppdaterat bloggen;)

Milica sa...

MEEEEEEEEEEEEEEEN vad sööööt man får bli då!! helt underbart =)

Pernilla sa...

Hoppas Leon kryar på sig & att Lennox klarar sig... fast det klart, ju mindre de är, desto lindrigare sägs det ju...

Kram Pernilla

Anonym sa...

Skönt att det börjar vända nu!Jaa allt blir lite upp och ner när barnen blir sjuka, man känner sig nästan sjuk själv. Tim har feber och hosta (haft hosta i flera veckor)så vi ska iväg till doktorn idag och kolla så han inte bär på några elaka baciller.
Krya på er!
kram
Anna

Linda sa...

Miss E: Jaaa jag hoppas oxå det, men natten gick iallfall mycket bättre!! Nice..

Helen: Haha.. jaa dåligt fundersam ;) börjar ju bli så stor!!

Elin: Taaack :)) det behövdes!! Å äntligen kan man väl säga.. ;) Snart flyttar ni!!! Wiieee..

Mimmi: Haha... jaaa toksöt barra ;)

Pernilla: Jaa jag vet inte vad jag ska önska faktiskt :) vi får väl se.. Hoppas allt är bra med er!!

Anna: Jaa den där hostan är ingen lek.. får se då vad dom säger då.. kan han sova om nätterna?!! Leon har oxå hosta som bara vägrar å ge med sig.. Hälsa pojkarna!!

Kraaaam