onsdag 5 maj 2010

Klippkort..

Lunchade med söta Suzanne idag :) vilket alltid är jätte trevligt!! Såklart blev dejten på Bim, andra gången denna vecka.. å imorgon kommer jag igen! Åheeregud jag måste få nåt sorts klippkort eller nåt!! Jag blir ju ruinerad ;)




Innan lunchen hade Lennox fått sin andra vaccinations spruta, så vid femtiden blev han lite hängig.. låg i soffan med mig (och det händer aldrig) i en halvtimme och bara filosoferade.. Hoppas han klarar sig bättre än han gjorde förra gången :)

Tur att man har världens roligaste storebror :) Jag blir alldeles varm i hjärtat när jag ser kärleken mellan dessa två :) Lennox fullkomligt bubblar av skratt när Leon härjar och man kan inte göra annat än å le åt dom...

5 kommentarer:

Miss E sa...

Ja klippkort vore ngt för dig, du är värre än mig ;-) *hihi*...å dom där små söta, vilka raringar <3

Milica sa...

jaa det tycker jag du ska ha känns som du ee där ganska ofta iaf.. SÅ JA klippkort ska du ha =D...

MEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEn vad söt han är då. Man blir glad när man ser bilden =D

MÅÅÅÅNGA kraamar!!

Maria sa...

Hejsan....synd att ni inte kunde komma idag...får ta det nästa vecka kanske=) Kraam!

Linda sa...

Miss E: Haha.. å hur kan man vara det?!! Värre än dig menar jag :)) Måste fixa de där!!

Mimmi: Visst blir man glad, Leon busade med honom och vips var allt det onda borta :)) Gullungar!! Kanske på söndag då!!

Maria: Jaa jättesynd, jag som var så nyfiken på den lilla söta :)) Tur att du har bloggen iallafall.. *ler* Nästa vecka absolut!!

Kraaam

Milica sa...

Ibland är det bra o ha en storebror =) så fint me syskonkärlek oo han ser så glad lycklig helt förtjusande ut =) yes darling =) vi hörs lite närmare så blir det nog kanon.. =)


Massa kraamar till er!!