onsdag 2 februari 2011

Sena dagar..

Sådär då är man tillbaka till verkligheten då ;) Jobb igår mellan 8.30 -18.30 och idag jobb 8.00-13.30 sen föreläsning till halv fem och då var det ju bara å traska direkt till egan för att ladda om för passet!! Vilket var gryymt idag!! Ny musik som dånade i högtalarna och lite trixig koreografi bjöd jag deltagarna på :)) Sena dagar som sagt, känns som jag inte har träffat pojkarna nåt alls på två dagar.. Men det här är ju verkligheten för oss så det är bara å göra det bästa av situationen!
Längtar till helgen då jag ska gosa sönder allihopa ;)




Miguel och jag, svettiga efter ett dance pass :))

5 kommentarer:

Milica sa...

vad duktig du är =)) hinner me allt värsta super kvinnan juh ;))
Längtar lite till helgen me dej så kanske de går lite snabbare =))


Miss U <3


Kraamar

Maria sa...

Ja...det blir sena dagar när man jobbar heltid....men precis som du skrev så är det ju vardagen så det är bara att vänja sig....liite jobbigt att inte få umgås med sin/sina söta dagarna i ända som man varit van vid;) men det är nyttigt att längta lite oxå....Det har gått förvånansvärt bra att börja jobba för min del....mkt bättre än jag trodde, vilket är otroligt skönt...men det beror väl på att vi har ett sånt roligt jobb också:) Kram påre!!

Anonym sa...

Ja, såhär är tyvärr verkligheten... Man hinner inte med sig!!! Hann ju inte gå på ditt pass igår, så jag körde rygg senare och lite kondition på bandet.
Jobbig period nu, har börjat med dieten, och jag är så hungrig och sugen på ngt hela tiden, tuuuuungt!!! Är grymt sugen på godis, är ju en godisråtta jag ;o)Tur man har fullt upp annars skulle det bli svårt! ;o)

Håll ut för det är snart helg!!

Kram//Alexandra

Linda sa...

Mimmi: Jaaa å nu är det ju fredag imorgon och jag slutar två!!! Jippie :))

Maria: Jaa.. det blir långa dagar, visst jobbar du oxå heltid?! Å jag håller med dig, tur att vi har världens bästa jobb!! Dom där söta rackarungarna som man bara vill äta upp ;)

Alexandra: Jaa jag hinner bara med mina två pass.. känns tråkigt å inte köra nån styrka, men jag vill ju träffa pojkarna den lilla tid jag har över :) Å träna efter åtta varje dag kommer inte å hålla i längden för mig.. Jasså du har kört igång.. OJ :) Duktig!! Vi får höras nåt :)

kramis

Maria sa...

Ja, jag jobbar oxå heltid...och den tid som är över på em/kvällar vill man ju bara umgås med lillan ju....:))