fredag 11 februari 2011

Utelåst...

När vi kom hem från Birsta idag så var min nyckel borta!! Lennox hade fått låna knippan på vägen ut och när vi kom hem igen så fanns den inge längre! Jag vände upp och ner på hela bilen, tog bort bilstolen, letade på golv, fällde fram sätena och kollade bland alla saker på golvet.. den fanns inte!!! Letade i 45 min utan resultat.. och inte nån av mammorna hade någon heller! Åkte tillbaka till parkeringen där jag stod, kanske den hade ramlat ut där.. NIX!! Till slut ringde jag Lås och Maskin service, fanns ju ingen annat alternativ.. det fick kosta vad det kosta vill.. IN måste jag ju :)) Hon hade kanske den smartaste ideén!! Ringa Lars å få serienummret på nyckeln så kunde dom lätt göra en ny till mig!!! Wiiieee så glad jag blev :)) Äntligen fick jag komma in :))




P.S Jag gjorde TRE stycken för säkerhets skull ;)

2 kommentarer:

♡ Kakan♡ sa...

Vilken dag!! Kanske på Waynes någonstans?! Fast vi såg ingen...

Ge nu en nyckel till mamma & svärmor:-)

Kul att se er idag.

Kram K

Linda sa...

Kakan: Jaa det kan man lungt säga ;) Å dom har redan fått varsin nyckel nu :)) Va så mysigt å få träffa dig en sväng iallafall!! Hoppas det gick bra på badet :)

Kramis