söndag 20 februari 2011

Snö..

Klockan tio parkerade vi utanför Sofias place för en playdate med lunch :)) Som vanligt väldigt myssigt!! Sen åkte vi hem, Lennox sov lite och Leon spelade Lego Starwars.. själv vilade jag lite på soffan ;) Efter lite mellis blev det en tur till fåglarna + lite bus i snön!!









Har gjort ett kollage som Lennox ska ha på sin avdelning :)) Hoppas det går bättre än det gjorde för Leon, dom fick ta bort hans kollage eftersom varenda gång han tittade på det så grinade han ;) Det fyllde liksom inte sitt syfte :))

2 kommentarer:

Suzanne sa...

Vad duktig ni är som är ute så mkt!! Åh, familjekollage till dagis. Hade vi oxå när jag var liten å minns att jag tyckte det var så roligt. Här på våra barns dagis finns inget sånt, tråkigt kan jag tycka! Hoppas på date snart ;-) Kram

Linda sa...

Hihi... Jaa jätte mysigt för barnen å gå och titta på :)) På torsdag åker vi till fjällen, men min dörr är alltid öppen.. Det är bara å komma.. när du vill ;)

Puss gumman