måndag 12 januari 2009

Helt slut...

Så här trött känner jag mig nu!! :))




Jobbade åtta till halv fem idag, å sen hem för att stoppa nåt i magen och så ner på ego för att köra pass! Det är ju öppet hus så det var många bokade och jätte roliga människor med, dock saknade jag KAKAN.. *hmm* Alla var super duktiga och jag tog ut mig till max! Väl hemma fick jag mat av min kille, så skönt så :)) och så har jag precis sett klart på 90210 :)) Nu har jag lite pannknack så det blir snart lilla sängen för mig...


Kraaaaam

6 kommentarer:

Fia sa...

Åhh vad kul me pass :D

Å du, troru jag har nå ont i kroppen idag eller?

*KRAMA*

♡ Kakan♡ sa...

Ååååå jag veeeeet!!! Flåt flåt flåt flåt;-) Har målat hela jädra kvällen så jag har ont i nacken å armen:-/ Tänk om jag kunde vara lika motiverad när det kommer till träningen?!

Kanske beror det på att målning ger snabbare resultat, ha ha:-D

Nästa vecka kanske jag vågar. Haru inget step-pass nån kväll? Eller pump?

KRAAAAAAAAM & natti

Anonym sa...

men hua vilken liten söting!!! önskar jag också kunde gå på dina pass,men knäet skulle inte hålla tror ja?kramar!!!

Linda sa...

Fia: Jaa det var helt sjukt kul igår!! :)) Hihi.. jag har faktiskt oxå ont idag... skönt!!

Kakan: Jaaaa va hände?!! Missed you.. Tyvärr inge step men pump på söndag halv fem :) å då kommer Fia oxå!!

Veronika: Jaa jätte synd, du skulle säkert tycka det var kul>!!

Sköt om er!! *kraaam*

Anonym sa...

Men hej! vad kul!! :) allt är fint! Hoppas allt är bra med er med! kram

Linda sa...

Millan: Jaa den här blogg världen, man hittar nya bloggar hela tiden :)) Joo bara bra tack!! Kraaam