fredag 23 januari 2009

Utmaning...

"Ta det fjärde kortet i den fjärde fotomappen och berätta om det"



Jag som disco drottning, superkul fest på Oscar!!

Även jag gör som hon före mig, tar mig en koll i min övriga fotomappar.
1:a mappen & första kortet + 2:a mappen & 2:a kortet + 3:e kortet & 3:e kortet



Vemdalen -07.. Malin väntar på att skotrarna ska tankas!! ( 1 mappen, första kortet )



Haha.. älsklingen våran!! ( 2:a mapppen, andra kortet )



Frukost i vemdalen med flickorna, nybakta bullar även ;) ( 3:e mappen, tredje kortet )


Jag utmanar:

Sofia
Kakan
Erica C

4 kommentarer:

Anonym sa...

Heej!
Tack detsamma :-D
Vilket fint kort längst upp på sidan på er alla.
Ha det bra.
Kramis

Anonym sa...

Visst var det en annorlunda utmaning. Tänkte direkt på dig ;) Du har ju så många kort och funderade snabbt vad som skulle komma om du inte "fick" välja! Nu är det bara att blogga runt och se om alla antar :D

Anonym sa...

MÄH!...kul...kah vill åsså bli utmanad :-)

Linda sa...

Hannah: Hello!! Tack.. :)) Hoppas ni har haft en mysig helg!

Åsa: Jaa den var ju jättekul!! Å du, jag fuskade inte.. *ler*

Fletch: Oops.. oki, jag utmanar dig oxå vännen!! ;)

Kraaaam