söndag 18 januari 2009

Nike convent..

Hittade bilder från förra årets convent, dock bara på förfesten *hihi* Om mindre än två veckor åker vi å jag längtar såå!! Fatta va skoj... Yeeaaa... :))



Söta Milla och jag...



Ego flikkor :))



Åsså dom här söta då ;)

Passet ikväll då?!! Jaaamen det gick ju super.. jag är den bästa!! *ler* Bara ett litet futtigt fel gjorde jag, på hela passet!! Det var jätte mycket folk och jag hade super energi ikväll, jag hoppas att det smittade av sig lite till deltagarna!!

5 kommentarer:

Josefin sa...

Längtar också till Nike, det kommer bli grymt roligt!

Vi ses där :) Kram!

Fia sa...

Jaaa som vi längtar!

Å smittades gjorde du iaf..... ;D

Linda sa...

Jossan: Har du ändrat namn?!! Fick ju kolla vem du var *ler* Jaa jag längtar så!! Vi syns snart!!

Fia: YES!! :)) Va bra, jag hoppades på det!! Ont idag?!!

Kraaamar till er..

Anonym sa...

Åh, vad kul med convent!! Ni kommer säkert att få jättekul!
kram

Linda sa...

Marie: JAAA!! Då kommer jag som en ny instruktör på ego!! Fylld med inspiration och glädje!! :))

Kramen