söndag 11 januari 2009

Sköna söndag..

Idag tog vi en prommis, mestadels för att Leon skulle somna :)) upp till Sofie & Jesper och deras lilla Ronja!! Men tror ni att han somnade, Nix pix :)) Vi var iallfall där och tittade på underverket! Så liten och söt, men faktiskt 6 hela veckor!! *hihi* Sen blev det såklart pump med massor av folk och sen hem för att göra kycklingsallad tillsammans med Fia :) Sist men inte minst en fika nere hos Kina, å där bjöds det på hemma gjorda semlor... Hallå ja va gott :))



Men villken underbar stil :))



Leon är bekymrad för han tror att Ronja vill ha mjölk ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Då Blogg.se på senaste tiden har blivit segare är kola har jag bestämt mig för att äntligen ta steget till en helt egen hemsida. Vad jag behöver hjälp mig från dig är att bestämma ett färgtema. Jag har lagt upp förslag i mitt senaste inlägg som jag vill att du röstar på. Så, hjälp en stackare att fly från denna hemska blogg-domän!

♡ Kakan♡ sa...

Guuuud vad du orkar susa runt överallt:-) OCH träna. Vad får du orken ifrån? Själv är jag bara hemma å pysslar jag!

KRAM KAKAN

Linda sa...

Malin: Jaha :) får väl gå in och titta då!

Kakan: Värsta pyssel flikkan är du, så duktig så :) skulle vilja ha lite av dig där!! Men NU är jag trött ;)

Kraaam