söndag 1 mars 2009

Feber..

Inatt vaknade Leon kl tre och kom in till oss.. Halv fem hade han fortfarande inte somnat om riktigt, å jag kände att jag blev mer och mer irriterad.. Gick upp för att göra välling och när jag kommer tillbaka säger Lars att han är skollhet.. joo mycket riktigt, tempen stod på 40, 6... Älsklingen våran :)) Efter lite alvdedon så ville Leon gå upp.. vi la oss hela familjen i soffan och tittade på BOB :)) Leon slumrade till en halvtimme eller nåt och även vi.. På morgonkvisten var febern helt borta, Leon åt välling + frukost och senare även lunch.. Nu har han sovit i 2 ½ halv timme, men det känns inte så konstigt... Kan det va så här?!! Att dom bara har en febertopp mitt i natten å sen ingenting.. Hmmm?!!

2 kommentarer:

Pia Alm sa...

Oooom det kan vara så! Fabbe kan fortfarande dra till med sjuka febertoppar! Och så vips borta! Tror de döda bakterier mer effektivt än vad vi gör... Länge sedan vi sågs.. =(
Många kramar

Linda sa...

Pia: Hello vännen!! Jaa det var verkligen längesen.. men på lördag smäller det ;)
Jaa jag hade ju en liten aning att det kan vara sådär.. nu har ju Leon ioförsig feber igen.. då det är väl bara vänta och se...

Stooor kraaaam!!