torsdag 19 mars 2009

Hemma..

Denna vecka har det varit nån ting varenda kväll, jag älskar ju det men ikväll orkade jag bara inte åka och fika hos Miss E :)) Men jag lovar att jag verkligen ville... Kände att jag behövde bara ta det lungt och fixa lite här hemma.. :) Slängde ihop en middag som blev jätte god..

Grillad kyckling
½ röd paprika
½ gul lök
Några färska champinjoner
Milda mat, svamp & vit balsamico

Stek löken och champinjonerna i lite olja, ner med kycklingen och paprikan och häll sedan på milda maten :) Färdigt!! Serveras med pasta skruvar.. Mmmm.. ;)


7 kommentarer:

Anonym sa...

MMMM.... det lät ljuvligt!! Måste prova nån dag, men har inte sett dess flaskor nånstans (fast har ju inte letat heller ;)) Smarrigt!

Anonym sa...

Vi får träffas en annan dag gumsan! <3 /Kraaaaam

Carpe diem! sa...

Ha så trevligt i helgen! :-) Snart flyttar jag upp! wiho! Kram

Linda sa...

Åsa: Jaa väldigt gott och enkelt, precis som det ska vara!! Tror att flaskorna är en nyhet och vet inte om dom ska stanna för evigt :)

Erica: Jaa då lovar jag att komma :))

Elin: Jaaa det ska vi ha!! Ni oxå.. :)) Snart kommer vi till nya lägan!!


Kraaam å trevlig helg på er flikkor!!

Anonym sa...

Mm ska testa med quorn istället!

Anonym sa...

Dessa produkter har jag missat, tack för tipset! Kram

Linda sa...

Louise: Jaa det blir säkert lika gott, jag älskar ju korn jag mä :))

Linda: Jamen va bra!! Hoppas allt är bra med dig tjejen!!

Kraaaam