söndag 15 mars 2009

Söndag..

Idag var det nästan lika fint väder, saknade solen men annars var det jätteskönt!! Vi tog en tripp med brädorna, Leon bara älskar ju det :)) Farmor och Farfar kom förbi och fikade med oss å då blev ju dagen ännu bättre tyckte Leon ;) Vi åkte även till höger när man kommer upp för backen, i skogen, och då kom ju minnena tillbaka då jag och Fia åkte där.... Haha... men vilken upplevelse!!! Vi skrattade så mycket att vi inte kunde åka och Fia ramlade hela tiden och blev argare och argare *ler* Det var tider de ;) eller hur gumman?!!







Imorgon är det jobb igen.... :) *kramis*

9 kommentarer:

Fia sa...

Jaaa vilka tider! ;D hihi... som vi garvade där i skogen, ett under att vi kom därifrån jue...

<3

Anonym sa...

Ja det där såg härligt ut det *L*

Kram Helen

Carpe diem! sa...

Hej tjejen!
Vilken härlig helg ni ser ut att haft! MYS!
Jag försökte byta till blogger, la ner hela min gamla blogg,men det var för många vänner som tyckte det var jobbigt att lära sig en ny adress *skratt*
Så har nu åter bytt tillbaka. *beslutsångest*
Vi får se hur länge det varar ;)
Ja vi har fått lägenhet, på Högbergsgatan! SUPER GLAD! Flyttar in 1 juni, så vi behöver bara trängas i tvåan i 2 månader ;)
Hoppas du har en bra dag! KRAM

Anonym sa...

Vill bara tipsa alla träningstokiga om min utlottning av 2 burkar Aminotabletter !! Så besök mig och skriv en kommentar så är du med i utlottningen !! VH MG !

Linda sa...

Fia: Hihi... jaa underbara minnen!! Å fler kommer det att bli.. :))

Helen: Jaa det var jätte mysigt och skönt att vara ute halva dan iallfall :))

Elin: Jaha :)) *ler* Okej fortsätt ett tag till då :) Å du lycka till på tentorna i helgen!!

MG: Okej... träningstokig vet jag inte men ;) Jag ska kolla in .))

Kraaaaaaaaam

Anonym sa...

Åh vad kuligt det ser ut!! Mys sånt ju ;-) <3 Kommer du på tors kväll nudå?! P&K

♡ Kakan♡ sa...

Vilka härliga bilder!!

Kram kakan

Jossan sa...

Är de bra backar i Sundsvall, tänkte om man skulle passa på att åka när man åker dit någon gång. Många nedfarter?
Nyfiken lite=)

Kramar och de såg ut som ni hade en super dag

Linda sa...

Erica: Som sagt så vill jag gärna.. men vi får se :)) Tack ändå vännen!!

Kakan: Jaaaa :)) Mera mera!!

Jossan: Hmm... kan ju säga att det är bara en backe, så bara en nedfart alltså.. Inte så mycket att hänga i julgran :)) Men helt ok nån gång sådär!! Krama om magen.. ;)


Kraaaam!!