onsdag 25 mars 2009

Våffeldagen..

Idag slutade jag tidigt så jag gick direkt och hämtade darlingen :)) Han satt nyvaken i soffan och filosoferade!! Sen åkte vi ner på stan för att inhandla en present till Jonna och Lars tränade meddans.. Hämtade sedan upp pappan för att åka till Kina och Anders på middag, och för att fira Jonna i efterskott såklart!! :) Kina bjöd på lasange, å det är inte vilken som helst heller, supergod!! Till efterrätt fick vi kaffe och våffla :) Är det våffeldagen så är det!! *ler* Vi var inte hemma förrän klockan åtta och Leon stupade i säng.. tror jag ska göra detsamma!!


Skrotisarna fick godis efter maten.. :))

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va mysigt ni haft idag!=) Du.. bio till helgen me barnen,vad säjs om lördag? Kram/Pillis

Linda sa...

Pilla: Jaa men jag pratade med Jossan igår.. å det ska väl bli bra!! Jag ska bara hjälpa Fia och flytta på förmiddan, men visst var det kvart i tre?!! :))

Kraaaam

Jossan sa...

Hej Linda. Hoppas allt är bra med familjen=)
Ville bara önska er en trevlig helg.
KRAMAR

Linda sa...

Jossan: Åhh tack detsamma :)) du är så himla gullig!! Stor kram till er...