måndag 30 augusti 2010

Nytt läge..

Igår hjälpte vi mamma å flytta! Jag hatar verkligen å bära... upp och ner... i konstiga positioner så man får ont överallt.. ;) Vi höll på heeela långa dagen så vi var helt slut igår kväll :)) Men min mamma ställer ju alltid upp för oss så det fanns inget å fundera över.. Hon har iallafall köpt ett jättefint litet hus i Nedansjö.. så det kommer å bli toppen för lilla mamma :))

Idag ställde jag in min date med Suz, för det tokregnade ju på morgonen.. å jag skulle gå till stan.. Men sen så sprack det ju upp... Typiskt ;) Men vi bokade om till onsdag! Det ser jag framemot :))





Jag testade och göra bars å receptet kommer från senaste nummret av Body.. :) Smakar nästan som Snickers ;) så dom får väl godkänt av mig!! :))

7 kommentarer:

Helene Taflin sa...

Ser ju helsmarrig ut. Kan du inte lägga ut receptet?

Suzanne sa...

Hihi, det gör inget gumman!
Det ska bli så mysigt att träffa er på onsdag, mina godingar ;-) Den som väntar på något gott...du vet!!

Och Lennox, hur söt kan man bli egentligen??

Kram gumz

Miss e sa...

Ojdå, såg himlans smaskiga ut ;-)

Anonym sa...

Men Linda... hur gjorde ni en så söööööt unge!?!?! Kram Pia

Joy sa...

åh, dom har ju jag oxå tänkt göra.. snickers säger du?? Kanske ska ta mej en liten bakning ikväll (om man kan kalla de bak??).. Gott gott!!

Linda sa...

Helene: Jaa!! MEN det är ju ingen kaka.. det är en bars.. å smakar efter de ;) Men jag kan absolut lägga ut receptet..

Suzanne: Jaa imorgon kommer jag vare sig det regnar eller inte :)) Kvart i :) Perffa!!

Miss E: Yes... gooda :)) Men mamma tyckte inte att dom var så goda ;)

Pia: Haha... JAAA den sötaste!!! Han vill gärna träffa den där tanten igen ;) Snart!!

Joy: Jaa prova du oxå!! Super lätta å göra :) Lite masiga.. men man kan ju bara ta en bit till kaffet ;)

Kraaaam

Linda sa...

Joy: Jag menar ju såklart mastiga ;) Inte masiga *hihi*