onsdag 11 augusti 2010

Pain...

Alltså vad har jag gjort för å förtjäna detta ;) Har sån sjuk träningsvärk i benen OCH i ryggen!! *hihi* Körde rygg i måndags med Miss E och benen igår med min kille :)) åhh herregud säger jag bara!! Får väl se om jag kommer upp ur sängen imorgon :) Idag blev det välbehövlig vila!!



Min lilla älskling har blivit 9 månader!! Å va tiden går fort.. :)



Middag :)) Pasta, svamp, rökt skinka, broccoli.. kesella röra med vitlök, lite vatten och salladskrydda.. å sen några skivor ost.. Gott!! :))

4 kommentarer:

Suzanne sa...

Ja men min lilla kompis, herregud så stor han har blivit! Och alldeles alldeles för längesen som jag fick snusa på honom ;-)

Middagen eran såg väldigt god ut!!
Hur gjorde du den?

Kram

Milica sa...

duktig du är :)..

Men vad tiden går o vad jag saknar er!! hoppas allt e bra iaf =)

Många kramar!!

Miss E sa...

.........å värre kan vi nog åstakomma
;-P

<3

Linda sa...

Suzanne: Jaaa NU måste vi ses!! Kan du nån dag till veckan?!! :)

Mimmi: Heeej sötis :)) Jaa det var verkligen längesen!! Du jobbar väl och står i?!! Men har du vägarna förbi så är du så välkommen :))

Miss E: Äre sant?!! Räckte bra de där ;) Men vi kör till veckan igen tycker jag :)

Kraaaam